Wednesday, May 14, 2008

Hari ini half day..............







hari ini aku half day..........jap lg aku dah nak bailk kg....dah tak ada mood aku nak kerja..hehehehe..skrg kepala aku hanya nampak kg aku je....nampak mak ayah aku sbb lama dah tak jumpa.....tapi tak tau la macam mana nak bw balik irfaan ini....asyik meragam je dia sekarang.....asyik nak berkepit je......
pagi tadi aku hantar taska pun macam tu...asyik nak nangis je......tak leh aku nak bergerak..tapi aku tinggalkan gak dia.....sbb lg aku layan lagi la dia mengada2....
sekarang mmg penat aku menjaga dia...penat sangat2...tapi berat badan tak juga turun2....naik ada la....eeee..teruk betulkan????.........
macam mana la nak turunkan berat badan ni.....fuh..dah diet rasanya....
sebelum balik sempat lg aku gi ambil tudung dgn eni...hehehe...bisnes..bisnes......tapi aku mmg tak ambil apa2 komisen je..tapi aku rasa seronok bila tgk kawan aku pakai tudung yg aku jual pah tu lawa2 pula..........tapi aku sendiri pun belum lg beli...bukan apa tak ada lg warna yg aku suka boleh masuk dgn baju2 aku...hehehehe.....hari ni aku balik aku nak tgk la tudung yang aku dok berkenan tu..tudung sulam tangan.....cantik simple n menarik..........








pregnancy