Wednesday, December 3, 2008

aNdAi KuTaHu.........

andai ku tahu..kapan tiba ajalku...
ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku....
andai ku tahu...kapan tiba masaku....
ku akan memohon Tuhan jangan kau ambil nyawaku....
aku takut akan semua dosa-dosaku..
aku takut dosa yang terus membayangiku...
andai ku tahu malaikatMU akan menjemputku...
izin kan aku mengucap kata taubat padaMU....
ampuni aku dari segala dosa-dosaku..
ampuni aku aku.....menangis ku bartaubat padaMU...
aku manusia yang takut neraka..namun aku juga tak pantas di syurga.....

memang menyentuh jiwa la lagu ni.....rasa insaf dan sedih bila dgr lagu ni.....my hubby pun suka dgr lagu ni....sebenarnya aku tengok dekat blog kak izad ada lagu ni.....tiba2 nak gak masukan dlm blog aku..heheheh....sorry ye kak izad...tapi mmg tersentuh la...

masa mula2 dgr lagu dalan cerekarama tv3..apa tajuk cerita akupun dah lupa..tapi masa mula2 dgr rasa sedapnya....& sedihnya..

tapi kita sebagai manusia mmg sentiasa lalai & terlupa....terlupa bahawa kita hanya menumpang didunia ini....bila2 masa sahaja DIA boleh ambil kita balik ke alam yang kekal....

Semoga hidup kita diberkati......amin...


pregnancy