Thursday, December 11, 2008

Noodlle Station




Jumaat 12-12-08




aku,intan & kd gi alamanda..ye la tak tau nak gi mana kita org gi je la alamanda...dah lama sebenarnya aku teringin nak masuk Noodlle Station ni tapi hari ni baru berkesempatan.....puas hati aku dapat gak masuk.....ramai betul org makan kat situ..lgpun tempatnya tak la besar sgt....pening aku tengok menu mee dia..ada bermacam2 jenis masakan sampai aku tak tau nak pilih...air dia ada bermacam jenis air....renung punya renung aku order je watan mee sup & ayam bbq & ice cream moca...sedapnya ice cream moca....puas hati aku...tapi watan mee dia biasa je..tak la sedap sgt....lain kali boleh la masuk lg Noodlle Station ni tapi hanya untuk minum je kot.....hehehehe.....




Intan order ice cream moca bland & Kd pula biasa la banana split & entah la apa nama mee dia lupa la....




pregnancy