Monday, January 5, 2009

4.01.2009

Minggu ni aku telah sah berpindah rumah.Fuhh...penat betul la....aku mmg dah tak larat nak mengemas tapi aku tak samapai hati tengok papa dok kemas sorang2....cain papa..nak tak nak aku kemas gak la sikit2 barang2 mana yang patut....mmg tak leh nak buat kerja la dgn budak kecik tu..sibuk dia nak kemas gak....apa yang kita ambil dia nak gak ambil..nak tak nak berkemas la kami 3 beranak....kesian kan....

Semalam malam pertama aku tidur di rumah baru yang tak berapa baru...irfaan mengamuk tak leh nak tidur...sebab bertukar tempat kot. Malam ke 2 alhamdudillah dia boleh tidur tapi sebelum tu siap ajak balik rumah lama..mungkin dia ingat tu bukan rumah dia....pujuk punya pujuk tertidur gak..tapi hari ni kesian dia demam pula....mungkin sebab dok ikut mengemas sama dengan habuk2 sebab tu demam. Apa lagi demam je terus ngada2 la..asyik nak didukung je..aku ni mmg dah tak larat sangat2 ni.....tapi aku tetap hantar dia gi sekolah hari ni walaupun demam. cian irfaan menangis beria2 pagi........

pregnancy