Thursday, January 29, 2009

Dah lama tak up date blog ni....entah la..tak ada mood la..lgpun kerja kat office ni mcm byk la pula...hehehe..(ye ke?)
Sebenarnya sempena tahun baru cina aku balik kg.....ingat tak nak balik sebab aku mmg dah tak larat rasanya..maklumla tgh menghitung hari......tapi bila diingat yg nak kawin tu adik aku sendiri bukan adik ipar(kalau ye adik ipar kena gak balik) or sepupu sepapat so aku balik gak la......nasib sepanjang perjalanan irfaan tido je...sebab aku bertolak dah petang lepas waktu kerja..walau hakikatnya aku ambil h/day hari jumaat tu kononnya nak bertolak awal sikit...tapi bila diingatkan irfaan tido waktu tgh hari so aku melambat-lambat la sikit...pukul 4.30 aku sampai taska tapi betul sangkaan aku irfaan baru bgn tido berbaris nak mandi dgn hnya memakai pempers...eeee..seksi anak mama.....
singgah office jap ambil tudung dari intan....(hendra dah jeling sbb beli lg tudung).....
sampai rumah aku dalam pukul 12.30 pg......fuuuhhhh penatnya..ingat sampai je boleh sambung tido tapi tiba2 irfaan bangun....apa lg meneroka la dia......tgk ramai pula org.....semua melayan dia....so pukul 2.30pg baru tido balik itupun jenuh aku paksa dia......setelah aku halau semua pakcik2 dia supaya jgn layan dia.....(hebatnya aku halau org)......
pregnancy