Thursday, July 2, 2009

1 Julai 2009

Sungguh aku tak sangaka.....
Semalam balik dr kerja aku lalu ikut jalan Tasik Cempaka...tiba2 irfaan ckp.."mama...mama..taman...taman"..
so aku ckp la.."ye..taman'' knpnya? 'nak..nak..taman'...mula dia mcm ok...macam faham bila aku ckp....."esok kita gi taman ye..hari ni tak boleh dah nak malam ni...esok la ye...." abg faham tak mama ckp ni?tiba2 dia angguk kepala dan ckp faham'' ..so aku buat tak tau je..tiba sampai je di trafik light terus dia meraung sekuat hati nak gi taman...ingat dia betul2 faham tapi rupanya tak la.....apa lg sepanjang perjalanan dia menangis tak berhenti sampai kat rumah....

lagi satu masalah dia sudah kenal jln la.... jln mana nak gi office..jln mana nak gi taman....jln mana nak gi beli ayam goreng...susah betul la bila dia dah tau..bila kita nak gi jln lain dia nak tempat lain mula la...mengamuk tunjuk jln yg dia nak pergi..."tu..tu...ukan..ni....suasah betul la.....tu la anak....


pregnancy