Sunday, November 13, 2011

Assalamualaikum......

Begitu lama aku tak menulis di blog ni....almaklum la dh ada FB boleh pula lupa yang lama.....hihihii......dh hampir setahun aku x menulis...lamakan.....last gambar yang aku letak masa raya tahun lepas...dan raya kali ke 2 dh berlalu kiranya dh setahun lebih la aku x menulis......lamanya..................
Aku pun dh masuk tahun ke dua bertukar Unit dari Unit Jaminan Kualiti ke Unit Kewangan....wah....dh setahun juga aku dok bahagian kewangan.....ALhamdudillah....keadaan sudah semakin normal.....tekanan dah semakin kurang...hihihhi......(dh pandai elakkan tekanan...)
Macam2 perkara dh berlaku sepanjang tahun 2011 ni.....lagi sebulan lebih nak masuk tahun 2012......tapi aku masih lagi belum kurus.....hahahahaha.....x pe usaha lagi tahun hadapan.....
Banyak juga kenangan manis tahun 2011 x lupa juga kenangan yang kurang manis..tp x pe yg kurang manis tu kita lupakan sahaja.....yg penting pandang kedepan......x payah pandang kebelakang..jeling je sikit2 supaya kita tidak alpa......Aku amat berharap tahun 2012 ni akan lebih bermakna lagi.......bayak sebenarnya dlm kepala ni nak capai tahun 2012 ni..tapi x pe simpan je dalam hati....x payah terjemahkan nanti x tercapai malu pula ye.....kih..kih....kih...
apa lg ye nak citer....x ada apa2 la...ok...bye..bye...tata..titi..titu.......

pregnancy