Tuesday, April 13, 2010

Kenduri Kawin Icu Irfaan




Tanggal 12/02/2010 Icu irfaan telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatinya Mohd Amirullah.....ni ada sedikit gambar selepas akad nikah..Pada malam akad nikah ni aku tak ikut sebab lengan aku tengah sakit lgpun aku baru sampai kg pukul 8.00mlm & akad nikah lepas isyak lebih kurang kul 9.00mlm so aku mmg tak sempat nak buat apa2.....jd aku dok je la kat rumah yang lain semua pergi kecuali aku dgn adik ipar aku yg lg sorang tu (eddy) tidak dpat gi juga sebab urat kaki dibahagian tumitnya putus tunggu untuk buat operation. Jadi ada dua org pesakit la yg ada di rumah tu dan kami berdua mmg tak boleh nak menolong lebih2 la...kan tolong lebih2 lg teruk lengan aku..so dr aku tanggung risiko lg teruk baik aku dok diam2 je....tapi kesian gak sebab aku tak dapat nak membantu pada majlis tu...Sorry ye Suria..kak ja mmg tak dapat nak menolong.....lengan ni sampai sekarang lg sakit..belum betul2 sembuh lg....




















pregnancy